چای سیاه کیلویی بنوشید و سرطان خود را درمان می کند

چای کاملا اکسید شده است پس از برداشت چای سیاه کیلویی برگها را ماساژ دهید و بین دستان خود بچرخانید تا رنگ آنها تیره شود.

سپس برگ ها را با هوا خشک کنید و چند روز در جای خشک و خنک پخش کنید بعد از خشک شدن آنها را به مدت 20 دقیقه در فر با دمای 250 درجه فارنهایت قرار دهید.

طرز تهیه چای سبز چای سبز اکسیده نمی شود پس از برداشت برگ ها، بلافاصله برگ ها را برای چند دقیقه گرم کنید و سپس با آب سرد روی آن ها بمالید.

سپس برگ ها را گرد کرده و در فر با دمای 230 درجه فارنهایت به مدت 12 دقیقه بپزید و هر پنج دقیقه یکبار بچرخانید.

طرز تهیه چای سفید چای سفید کمترین میزان فرآوری را پشت سر می گذارد برای تهیه چای سفید، جوانه های باز نشده گیاه چای و برگ های نابالغ چای را برداشت کنید.

اجازه ندهید اکسید شوند. برگ ها را به مدت 1 دقیقه بخارپز کنید و سپس در فر با دمای 250 درجه فارنهایت به مدت 20 دقیقه خشک کنید.

چای

طرز تهیه چای اولانگ چای اولانگ تا حدی اکسید شده است پس از برداشت برگها اجازه دهید به مدت 1 ساعت در آفتاب پژمرده شوند و سپس به مدت 12 تا 24 ساعت در مکانی سایه خشک شوند.

هر از گاهی آنها را هم بزنید تا هوادهی شوند سپس می توانید آنها را به مدت 20 دقیقه در فر با دمای 250 درجه فارنهایت خشک کنید.

چای خود را دم کنید چای شل با دیفیوزر صافی برگ های چای خود را در ظروف در بسته نگهداری کنید برگ ها برای مدت طولانی ذخیره می شوند، بنابراین می توانید زمانی که هوا سرد می شود و گیاه شما تولید نمی کند از آنها استفاده کنید.

برای دم کردن چای، آب را بجوشانید شش برگ را در یک چای کیسه ای قرار دهید و آن کیسه را در یک لیوان قرار دهید آب جوشیده را روی برگ ها بریزید و اجازه دهید چند دقیقه دم بکشد.

چای گیاهی باورنکردنی برای رشد در حیاط خلوت شماست سخت ترین بخش در مورد پرورش چای، انتظار برای برداشت آن است.

با این حال، هنگامی که آن 3 سال به بلوغ کامل می رسد، تا زمانی که بوته شما به رشد خود ادامه می دهد، می توانید به طور مداوم چای خود را برداشت کنید.

چای یک نوشیدنی خوشمزه، با طراوت و سالم است که وقتی از برگ‌های چای تازه‌ای که شما پرورش داده‌اید استفاده می‌کند، لذت‌بخش‌تر می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.