صندل انگشتی دخترانه باعث دعوای دو خواهر شد

صندل های مد روز و صندل پیاده روی و صندل انگشتی دخترانه نوعی کفش باز هستند که از زیره ای تشکیل شده است که به وسیله بند هایی که از روی پا و اطراف مچ پا می گذرد به پای فرد پوشنده می چسبد.

صندل ها می توانند پاشنه هم داشته باشند. در حالی که تمایز بین صندل و سایر انواع کفش گاهی اوقات ممکن است مبهم باشد .

مانند مورد هوآراچ کفش‌های چرمی بافته شده در مکزیک و پمپ‌های انگشتی، درک رایج این است که یک صندل تمام یا بیشتر قسمت‌های کفش را ترک می‌کند.

پا در معرض افراد ممکن است به دلایل مختلفی استفاده از صندل را انتخاب کنند، از جمله راحتی در هوای گرم، اقتصادی بودن صندل ها به مواد کمتری نسبت به کفش نیاز دارند و معمولاً ساخت آن راحت تر است و به عنوان یک مد است.

انتخاب معمولاً افراد در مناطق گرمتر یا در فصل های گرم سال صندل می پوشند تا پاهای خود را خنک و خشک نگه دارند.

صندل

خطر ابتلا به پای ورزشکاران کمتر از کفش های بسته است و پوشیدن صندل ممکن است بخشی از رژیم درمانی برای چنین عفونتی باشد.

یک صندل ممکن است زیره ای از لاستیک ، چرم ، چوب ، تاتامی یا طناب داشته باشد. ممکن است توسط یک بند باریک که معمولاً از بین انگشت اول و دوم می‌گذرد، یا با یک بند یا توری که به‌طور مختلف به آن بند، بند سابوت یا صندل می‌گویند.

که از روی قوس پا یا اطراف مچ پا می‌گذرد، به پا نگه داشته شود صندل ممکن است دارای پاشنه چه کم یا بلند یا بند پاشنه باشد یا نباشد.

یک کفش نظامی کلاسیک رومی یا صندل با کف سنگین برای راهپیمایی، که برای همه درجات تا و از جمله سنتوریون پوشیده می شود.

پاپوش را می توان به عنوان یک صندل سنگین تشکیل داد که دارای کفی ضخیم و معمولاً چوبی است صندل قلاب بافی این تسمه ها در انتهای خود که در قالب قرار می گیرند.

دارای سوراخ هایی هستند که در حین قالب گیری با مخلوطی مانند پلی یورتان یا پلی وینیل کلراید مورد استفاده در ساخت کفی ها پر می شود و پس از انجماد آن، پیوندی مقاوم در برابر پارگی ایجاد می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.