مایع لباسشویی سبز اکتیو مشکلات پوستی شما را درمان می کند

به دلیل ویژگی ها و کارایی های مطلوبی که انواع مایع لباسشویی سبز اکتیو از خود نشان داده‌ اند این محصول جایگزین پودر های رایج لباسشویی شده است.

اما آلکیل بنزن سولفونات های خطی از کجا می آیند خب، در واقع یک ماده شیمیایی به نام بنزن، که جزء برجسته نفت خام است یکی دیگر از مکان های رایج برای یافتن بنزن در بنزین در مقادیر کم با این حال با کمی شیمی بنزن را می توان به یک سورفکتانت تبدیل کرد.

و هنگامی که با سایر مواد تشکیل دهنده مواد شوینده لباسشویی ترکیب شود مانند آنزیم هایی که به تجزیه کثیفی کمک می کنند، سفید کننده هایی که لباس ها را درخشان تر نشان می دهند.

و مواد ضد رسوب که از بازگشت کثیفی به لباس جلوگیری می کنند، بسیار موثر است. عامل تمیز کننده چه کسی فکرش را می کرد.

از اوایل قرون وسطی، صابون در خانه ساخته می شد و برای تمیز کردن لباس ها استفاده می شد با این حال، صابون کیک یک محصول لوکس بود که تنها در قرن نوزدهم مورد استفاده قرار گرفت.

مایع

اقوام مصنوعی صابون، مواد شوینده در طول جنگ جهانی دوم زمانی که مواد طبیعی صابون کمیاب شد، توسعه یافتند بر خلاف صابون، مواد شوینده مصنوعی هستند و مواد زائد زیست تخریب پذیر را به راحتی تشکیل نمی دهند.

در دهه 1950، مواد شوینده بیشتر از صابون برای شستشوی عمومی و ظرفشویی محبوب شده بودند یکی از دلایل این است که وقتی صابون در آب سخت آبی حاوی مقادیر زیادی نمک های معدنی محلول استفاده می شود.

مولکول های آن بر خلاف مولکول های مواد شوینده ممکن است با نمک های محلول واکنش داده و رسوب خاکستری متمایل به سفیدی را که مسئول حلقه وان حمام است، تشکیل دهند.

انواع صابون به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد شناخته شده ترین آنها صابون های نواری هستند که برای استحمام شخصی و صابون هایی که در کرم ها و شامپوهای اصلاح استفاده می شوند.

برخی از صابون ها اساس کرم های آرایشی و بهداشتی را تشکیل می دهند و صابون های دیگر به عنوان خشک کننده رنگ، گریس روان کننده و عامل ژل کننده استفاده می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.