آلوئه ورا برای پوست جوش دار برای ملکه انگلیس صادر شد

آلوئه ورا یکی از شگفت انگیزترین گیاهان است، آلوئه ورا برای پوست جوش دار دارویی شفا بخش است، بیش از یک قرن است که در پزشکی و زیبایی از آن استفاده می شود برگ های گوشتی آلوئه ورا 99 درصد از آب تشکیل شده است.

حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، مولکول های پروتئین و سایر موادی است که تأثیر مفیدی بر پوست، مو و ناخن دارد در ادامه درباره فواید آلوئه ورا برای پوست صورت بیشتر بخوانید نام غیررسمی آلوئه آگاو است.

این گیاه به دلایل خوبی این تعریف را دریافت کرده است چرا هم طرفداران طب سنتی و هم از برندهای جدی زیبایی آن را دوست دارند حداقل پنج دلیل برای این وجود دارد آلوئه ورا کاملا پوست تحریک شده را تسکین و نرم می کند.

به سوختگی، بریدگی و نیش حشرات کمک می کند ژل آلوئه به لطف خواص ضدالتهابی خود، قرمزی ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را کاهش می دهد.

آلوئه ورا

بازسازی سلولی را تسریع می بخشد و یک لایه محافظ برای حفظ رطوبت در سلول ها تشکیل می دهد  رطوبتی که به ویژه برای پوست آسیب دیده مورد نیاز است در ضمن، طبق یکی از مطالعات غربی، بهبود سوختگی است.

درجه یک و دو تحت تاثیر آلوئه ورا یک هفته سریعتر اتفاق می افتد! آلوئه ورا همچنین می تواند برای تسکین پوست تحریک شده پس از اصلاح استفاده شود همانطور که می دانید با افزایش سن، پوست خشک می شود.

و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد آب آلوئه ورا تولید کلاژن و اسید هیالورونیک را تحریک می کند، به همین دلیل پوست برای مدت طولانی تری الاستیک و صاف باقی می ماند بدون چین و چروک است خاصیت فراوانی دارد.

علاوه بر این، به لطف ویتامین های C و E موجود در ترکیب، آلوئه یک آنتی اکسیدان درجه یک است که رادیکال های آزاد را خنثی می کند و در نتیجه از فرآیند اکسیداسیون در سلول ها و کاهش سرعت تخریب آنها جلوگیری می کند.

ژل آلوئه ورا به سرعت جذب می شود، اما در عین حال مانعی نامرئی بر روی پوست ایجاد می کند که در طول روز کاملاً در برابر باد و سایر عوامل تحریک کننده خارجی محافظت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.